Costa Rica - Reisverslagen van Marijke de Reus - WaarBenJij.nu Costa Rica - Reisverslagen van Marijke de Reus - WaarBenJij.nu

Costa Rica

Al een paar jaar loop ik met de gedachten om een reis "alleen" te maken.
En in 2014 met wat dierbare gesproken te hebben, dan eindelijk het besluit genomen om de stap te zetten.
Costa Rica stond al lang op mijn vakantie lijstje en dus besluit ik om met een single reis hier naar toe te gaan.
Spannend, maar ook enorm veel zin in!
Er zullen ongetwijfeld momenten komen dat ik familie en vrienden mist.
En om dit gemis een beetje te verzachten heb ik wederom een reisdagboek aangemaakt.
Zo wil ik ook zoveel mogelijk proberen jullie op de hoogte te houden van mij Pura Vida reis door Costa Rica!!!

Veel lees, beleef plezier!

Marijke

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2015

Hacienda

20 Januari 2015

Zon, strand en cocktails

17 Januari 2015

Riocon La Vieja

15 Januari 2015

Gaat iets niet goed met vorige verslag

15 Januari 2015

Hoosbuien
Marijke

Actief sinds 16 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4270

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 26 Januari 2015

Costa Rica

Landen bezocht: