Zon, strand en cocktails - Reisverslag uit Costa Rica, Brazilië van Marijke Reus - WaarBenJij.nu Zon, strand en cocktails - Reisverslag uit Costa Rica, Brazilië van Marijke Reus - WaarBenJij.nu

Zon, strand en cocktails

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

20 Januari 2015 | Brazilië, Costa Rica

Zo aangekomen in playa Coco.
Plaatsje wat overspoelt word vele Amerikanen, en dit zie je ook terug in eten, drank etc.
We hebben allemaal weer een mega kamer als verblijf.
Eenmaal weer gesetteld, rennen we naar het zwembad.
Lekker lui zijn, fruit cocktail erbij, bal overgooien en zon meepikken.

'S avonds gaan met z'n allen bij Zi lounge eten.
Alles is groot. Diegene die pizza besteld hadden kunnen er wel met z'n vieren van eten.....onwijs groot dus!
Na het eten steken we de straat over naar Lizard lounge.
Dit is een discotheek in de buitenlucht waar je ook Amerikaanse invloeden terug ziet.
Vieze oude mannetjes, omgebouwde mannen of te wel hoertjes.
We beginnen met z'n allen aan een shot aangeboden door de reisleidster.
Wow wat is dit.....tobasco flesje uitgeschoten ofzo.
Al gauw gaat iedereen op de dansvloer.
Om 000.00 hou ik het voor gezien met nog een paar andere.
De andere ochtend mag ik uitslapen omdat ik geen boottocht gaat doen.
Meerdere besluiten om niet te gaan.
Wij gaan ons vermaken bij de strandlounge.
Heerlijk heel de dag lui geweest op wen sttandbedje.
Om 16.00 keren we terug, nemen een douche en gaan dan naar een regea bar voor happy houre.

Savonds gaan sommige weer naar de discotheek, ik sla over.
De andere dag vertrekken we om 13.00 richting Haciënda.

We hebben in haciënda weer een mooi onderkomen.
In de achtertuin lopen herten, goudhaasjes en brulapen.

Morgen ga ik weer actief zijn en gaan we met een boottocht mee.

Tot het volgende verslag

• 20 Januari 2015 - 05:43

Angie:

WOW.
    Ik zeg. ..WOW!

• 20 Januari 2015 - 07:04

Gerda De Reus :

lekker gezellig op stap geweest dus en daarna een luie dag ingelast en wat mooi gezicht zo hert in de achtertuin geweldig je heb weer een leuk verslag gedaan op naar het volgende verslag groetjes en nog veel plezier gerda

• 20 Januari 2015 - 08:50

Helmi:

Hey Hallo
    Wat een heerlijk verslag
    Deze dagen waren lekker relaxen
    Goede reis verder
    We horen weer

• 20 Januari 2015 - 15:52

Jennefer:

Zon, zwembad, lekker eten en drinken en natuurlijk relaxen. Een top vakantie :)
    Wat zal jij met je mooie bruine kleur erg gaan opvallen tussen ons bleek scheetjes hier in Nederland.
    Veel plezier

• 20 Januari 2015 - 20:04

Petra:

Dit klinkt allemaal heel gaaf zeg!! Echt leuk om te lezen. Have fun verder!

Liefs xx

• 21 Januari 2015 - 09:07

Willemien:

WOW!!!!!!!!!!! Sorry Angie maar ik begin er ook mee want het is gewoon zo wat een vakantie zeg.
    Het is volgens mij een vakantie met alles erop en er aan, van spannende activiteiten, naar schitterende natuur tot heerlijk relaxen en geweldige accommodaties. En volgens mij ook nog een groep die het wel met elkaar kan vinden, nou wat wil een mens nog meer. En voor ons achterblijvers is het toppie dat we zo mee kunnen genieten. En hartstikke TOP om te merken dat het uitstekend met je gaat, dat je volop geniet en dat is belangrijk hoor. Nou zoals je kunt lezen wachten we met zijn allen in spanning op het volgende verslag. Blijf nog heerlijk genieten want aan dit paradijs komt ook weer een einde, maar dan kan je weer uit gaan kijken naar je volgende vakantie. En dan mag ik weer gezellig met je mee en daar wordt ik dan weer heel erg blij van hihihihihihihi. Nou meid ga nog even door met GENIETEN liefs Willemien.

• 21 Januari 2015 - 18:54

Tas:

Zo het lijkt me waanzinnig daar