Gaat iets niet goed met vorige verslag - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Marijke Reus - WaarBenJij.nu Gaat iets niet goed met vorige verslag - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Marijke Reus - WaarBenJij.nu

Gaat iets niet goed met vorige verslag

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

15 Januari 2015 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Hallo allemaal,

Ik geloof dat mijn vorige verslag niet compleet is neergezet. Ik heb veel meer geschreven maar heb het idee dat jullie alleen stukje over rugzak en hoosbui lezen.
Ik heb ook nog rivier tocht gedaan en bruggen wandeling. Veel dieren gespot.
Als ik bij volgende oord ben, dan zal ik vorige verslag herschrijven met daarbij de belevenissen van vandaag!

Puravida!

ja hoor mensen het vorige verslag is bijgewerkt.

  • 15 Januari 2015 - 15:25

    Helmi:

    we wachten op de rest

  • 15 Januari 2015 - 17:13

    Willemien:

    Het is een beetje jammer van het korte verslag maar wat in het vat zit verzuurd niet zullen we maar zeggen. Maar voor mij persoonlijk is het een heel klein beetje minder erg ik heb gisterenavond namelijk nog een half uurtje met je zitten appen. Kijk verschil moet er zijn he. maar het is wel jammer van al je werk en dan later er achter komen dat het niet goed is gegaan zooooooooonde. Maar ja zo als je kunt lezen we wachten alle met spanning op je verhaal. en je gaat gewoon door met rijst met zwarte bonen eten af en toe een hoosbui en heel veel mooie dieren zien nou wie doet je wat. J tas vergeten die is wel wat groter dan je tandenborstel hihihihihihihi Maar hij zal best wel weer terecht komen toch. Nou meid op naar het volgende avontuur, wij wachten met smart op het verslag en de foto's. Liefs XXX Willemien.

  • 15 Januari 2015 - 19:05

    Gerda De Reus :

    Er kom dan nog een vervolg van je verhaal ik kijk er naar uit hoor nicht nog heel veel plezier groetjes gerda

  • 16 Januari 2015 - 19:52

    Cisca En Wim:

    Leuk om je te volgen Marijke. Geniet er van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Actief sinds 16 Nov. 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 4258

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 26 Januari 2015

Costa Rica

Landen bezocht: