Nog 19 uur....... - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Marijke Reus - WaarBenJij.nu Nog 19 uur....... - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Marijke Reus - WaarBenJij.nu

Nog 19 uur.......

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

08 Januari 2015 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Hallo allemaal,

Zo koffer is gepakt, morgenochtend nog het 1 en ander bijvoegen en dan op naar Schiphol.
Pa en ma de Reus brengen mijn weg.

Om 7.00 uur ontmoet ik de groep bij de incheckbalie.
Helaas kan ik niet nu al inchecken, waarschijnlijk heeft Fox al voor ons gereserveerd.
Dus afwachten waar ik kom te zitten.

Ik probeer zoveel en vaak mogelijk jullie op de hoogte te houden van mijn activiteiten en belevingen.

Lieve allemaal tot horens!
En zoals ze in Costa Rica zeggen Pura Vida (leef en geniet)

Marijke

  • 08 Januari 2015 - 18:37

    Je Maatje:

    Maatje, heel veel plezier en ga je onwijs missen xx

  • 09 Januari 2015 - 09:23

    Harry De Reus:

    goede vlcht en tot horens Pa en Ma xxxxx

  • 10 Januari 2015 - 06:17

    Tas:

    Hoop dat je goed bent aangekomen heel veel plezier

  • 10 Januari 2015 - 09:49

    Harry De Reus:

    fijn dat de vlucht goed is verlopen, en een uur vertraging in Housten valt ook mee, je bent nu in je hotel, begrijp ik uit je bericht, slaap lekker en morgen een fijne dag. groet ma en pa . xxx

  • 10 Januari 2015 - 10:51

    Gerda De Reus :

    fijn dat alles zover mogelijk goed is gegaan lekker slapen maar en op naar de volgende dag uit gerust en wel groetjes gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Actief sinds 16 Nov. 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 4265

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 26 Januari 2015

Costa Rica

Landen bezocht: